Facebook hirdetések
Több millió kisebb-nagyobb vállalkozás tartja az emberekkel a kapcsolatot a Facebookon
Facebook fontossága
A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, több mint kétmilliárd aktív felhasználóval büszkélkedhet. Ez ideális hely arra, hogy megmutassa a felhasználóknak, miért jobb a Te márkád, mint a konkurens cégeké, és arra ösztönözze őket, hogy tegyék meg a következő lépést. A Citymarketing azért jött létre, hogy Facebook hirdetésekkel elérje vállalkozásának üzleti céljait.
Ne maradj le
Nincs két egyforma vállalkozás. A Facebook ezért kimondottan a vállalkozások egyéni céljainak elérésében nyújt segítséget. A Facebook-hirdetésformátumok és -oldalak kialakításukból adódóan megragadják a figyelmet, és cselekvésre ösztönzik az embereket. Rugalmasságot kínálnak a kreatív tartalmak terén, mindenféle készüléken használhatók, és megkönnyítik a célok elérését.
Miért fontosak a Facebook hirdetések a vállalkozások számára?
Amit kínálunk
Kiterjedt piackutatás, a legjobb cselekvési terv meghatározásához.
Kreatív hirdetési tartalom, amely összhangban
van a célközönséggel
Eredményorientált kampányok,amelyek optimális megtérülést biztosítanak
Egy dedikált fiókmenedzser, aki vezeti a Facebook hirdetési folyamatokat
A hatékony Facebook hirdetési kampány elemei
Célok kitűzése
Mindenekelőtt fel kell vázolni, hogy mik a célok, más néven célkitűzések a Facebookon, és hogyan tudjuk elérni őket. Gondold át, mi a legfontosabb számodra? Több érdeklődőt szeretnél generálni? Szeretnéd növelni az eléréseket? Több telefonos érdeklődőt szeretnél?
Azzal, hogy tisztázzuk céljaid, segít nekünk hatékonyan létrehozni, optimalizálni és végrehajtani kampányaid.
Célközönség kiválasztása
A digitális reklámkampányoknál nagyon fontos, hogy kiket célzunk meg. A Facebook rendelkezik egy olyan kezelőeszközzel, amellyel demográfiai adatok szerint leszűkítheti a célközönségét. A demográfiai jellemzők közé tartozhat az életkor, a lakóhely, a korábbi vásárlási szokások, az online viselkedés és még sok más. A hirdetést az adott célközönségre tekintettel kell létrehozni, így olyan tartalmat tudunk testre szabni, amely ezeket a felhasználókat érdekli!
Költségvetés meghatározása
Néha pénzt kell költenie ahhoz, hogy pénzt keressünk. Szerencsére a Facebook rugalmassága révén a költségvetést napi vagy élethosszig tartó költéshez igazíthatjuk, így megfelelően oszthatjuk be a költségeket.