Facebook hirdetések

Több millió kisebb-nagyobb vállalkozás tartja az emberekkel a kapcsolatot a Facebookon

Facebook fontossága

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, több mint kétmilliárd aktív felhasználóval büszkélkedhet. Ez ideális hely arra, hogy megmutassa a felhasználóknak, miért jobb a Te márkád, mint a konkurens cégeké, és arra ösztönözze őket, hogy tegyék meg a következő lépést. A Citymarketing azért jött létre, hogy Facebook hirdetésekkel elérje vállalkozásának üzleti céljait.

Ne maradj le

Nincs két egyforma vállalkozás. A Facebook ezért kimondottan a vállalkozások egyéni céljainak elérésében nyújt segítséget. A Facebook-hirdetésformátumok és -oldalak kialakításukból adódóan megragadják a figyelmet, és cselekvésre ösztönzik az embereket. Rugalmasságot kínálnak a kreatív tartalmak terén, mindenféle készüléken használhatók, és megkönnyítik a célok elérését.

Miért fontosak a Facebook hirdetések a vállalkozások számára?

A Facebook hirdetési platformja egy magasan fejlett technológia, amely növelheti a márka ismertségét és kiváló minőségű érdeklődőket generálhat. Több ezer adat segítségével közvetlenül megcélozhatjuk az ideális ügyfeleket. A napi és élettartamra szóló költségvetések beállításának lehetőségével pedig alacsonyan tarthatjuk a költségeket és magasan a befektetés megtérülését.
Facebook

Amit kínálunk

Kiterjedt piackutatás, a legjobb cselekvési terv meghatározásához.

Kreatív hirdetési tartalom, amely összhangban
van a célközönséggel

Eredményorientált kampányok,amelyek optimális megtérülést biztosítanak

Egy dedikált fiókmenedzser, aki vezeti a Facebook hirdetési folyamatokat

A hatékony Facebook hirdetési kampány elemei

Célok kitűzése

 

Mindenekelőtt fel kell vázolni, hogy mik a célok, más néven célkitűzések a Facebookon, és hogyan tudjuk elérni őket. Gondold át, mi a legfontosabb számodra? Több érdeklődőt szeretnél generálni? Szeretnéd növelni az eléréseket? Több telefonos érdeklődőt szeretnél?

Azzal, hogy tisztázzuk céljaid, segít nekünk hatékonyan létrehozni, optimalizálni és végrehajtani kampányaid.

Célközönség kiválasztása

A digitális reklámkampányoknál nagyon fontos, hogy kiket célzunk meg. A Facebook rendelkezik egy olyan kezelőeszközzel, amellyel demográfiai adatok szerint leszűkítheti a célközönségét. A demográfiai jellemzők közé tartozhat az életkor, a lakóhely, a korábbi vásárlási szokások, az online viselkedés és még sok más. A hirdetést az adott célközönségre tekintettel kell létrehozni, így olyan tartalmat tudunk testre szabni, amely ezeket a felhasználókat érdekli!

Költségvetés meghatározása

Néha pénzt kell költenie ahhoz, hogy pénzt keressünk. Szerencsére a Facebook rugalmassága révén a költségvetést napi vagy élethosszig tartó költéshez igazíthatjuk, így megfelelően oszthatjuk be a költségeket.

Hatékony Facebook hirdetéseket szeretnél?

Tapasztalt Facebook hirdetési szakemberekből álló csapatunkkal tudjuk, mi kell ahhoz, hogy vállalkozásod több érdeklődőt generáljon! Szívesen emelnénk digitális marketinged a következő szintre a magasan optimalizált Facebook-hirdetésekkel. Lépj kapcsolatba velünk még ma, hogy elkezdhessük a közös munkát!

üzenj nekünk

popup

Visszahívunk

Add meg az adataidat és 24 órán belül felvesszük Veled a kapcsolatot