Fogászati ​​marketing 2023-ban: mik az újdonságok?

Bejegyzés megosztása

A fogászati szolgáltatások iránti kereslet növekedésével felmerülhet a kérdés, hogyan szerezz új pácienseket és hogyan tartsd meg meglévő pácienseid. A fogászati marketing szakértőjeként az új betegek vonzása és a praxis bővítése azt jelenti, hogy fogászati márkád több olyan emberrel ismertetjük meg, akiknek szüksége van a Te szakértői ellátásodra.

De pontosan hogyan tudod hatékonyan értékesíteni rendelőd szolgáltatásait új páciensek számára 2023-ban?

5 fogászati ​​marketing ötlet, hogy több páciens keresse fel 2023-ban!

1. A fogászatoknak és a több helyen működő fogászati csoportoknak átlátható weboldalra van szükségük

Míg az egyéni praxisok tulajdonosi köre gyorsan csökken az elöregedő fogorvosi társadalom miatt, a fogászati támogató szervezetek (DSO) és a nagyobb csoportos praxisok rohamosan nőnek, ahogy a magántőke-finanszírozás előrehalad a fogorvosi szektorban.

Ez azt jelenti, hogy ez egy vonzó befektetés 2023-ban.

A DSO-k vagy a fogászati ​​támogató szervezetek olyan entitások, amelyekkel a fogorvosi rendelők tulajdonosai tárgyalnak a fogorvosi praxis adminisztratív, marketing és üzleti vonatkozásairól.

Ahhoz, hogy 2023-ban sikeresek lehessenek a fogászati ​​marketingben, az elosztórendszer-üzemeltetőknek és a több telephellyel rendelkező fogászati ​​csoportoknak skálázható webhelyekkel kell rendelkezniük, amelyek támogatják márkájukat és társult tevékenységeiket.

A 2023-as év célja, hogy zökkenőmentes élményt nyújtsunk a páciensek számára. Ez azt jelenti, hogy központi webhelyre és adatbázisra van szüksége, ahol a különböző fiókok gyorsan hozzáférhetnek a betegek információihoz.

Amikor 2023-ban új webhelyet készítünk , az alábbi pontokat szükséges szem előtt tartani:

  • Kiemelt figyelmet szükséges fordítani a webhely esztétikájának egységességéről és a könnyű használatról.
  • 1 márkás webhelysablont javasolt létrehozni, amelyet minden fiók vagy társult klinika személyre szabhat.
  • A következetesség érdekében szabványos információs hierarchiát kell használni az összes ágra és leányvállalatra vonatkozóan. Az információs hierarchia a tartalom szerkezete, amely az oldal részleteit könnyen követhetővé teszi.
  • Integrált marketingeszközök használata ajánlott, amely összeköti a társult klinikák marketingtevékenységét. Ez megkönnyíti az eredmények nyomon követését és hatékonyabb kampányok futtatását.

2. Több betegközpontú tartalom létrehozása

Ahelyett, hogy arra összpontosítunk, milyen csodálatos a fogorvosi rendelő, a tartalomnak a megcélzott páciensek fájdalompontjainak és problémáinak megoldására kell irányulnia.

A betegközpontúbb tartalom létrehozásával növelhető a betegek elégedettsége. Ez természetesen új betegeket vonz majd, és szorosabb kapcsolat építhető ki meglévő páciensekkel.

A betegközpontú tartalom azt jelenti, hogy pozitív általános élményt nyújtanak számukra a következők szerint:

  • Tartalom létrehozása az ügyfélút minden szakaszához. Ennek a tartalomnak elég érdekesnek kell lennie ahhoz, hogy a potenciális pácienst elvezesse az értékesítési csatornán.  
  • Történetek bemutatása, a fontos információk közvetítésére. Ez egy nagyszerű módja a közönség elköteleződésének és a velük való hatékony kommunikációnak.  
  • Olyan tartalom létrehozására szükséges összpontosítani, amelynek célja, hogy megoldja a páciensek problémáit, vagy ellássa őket az általuk keresett információkkal.  
  • Különböző tartalomtípusok létrehozása a közönség elköteleződése érdekében .
  • Videók, történetek, nyereményjátékok, blogok, játékokat, infografikák használata.
  • Olyan tartalmak létrehozása, amelyet közönséged valószínűleg meg fog osztani a közösségi médiában.  
  • Kapcsolatba lépés a követőkkel azáltal, hogy azonnal válaszolunk a megjegyzéseikre és üzeneteikre a közösségi médiában. Ez egy nagyszerű módja a márkahűség ösztönzésének.
  • Arra való törekvés, hogy minden csatornán ugyanazt a élményt nyújtsuk. 

A hasznos, betegközpontú tartalom létrehozása mellett fontos a SEO, hogy előkelő helyen szerepeljen a keresőmotorok eredményoldalain.  

Tippek, hogy megjelenjenek az adott tartalmak a potenciális betegek előtt:

  • Olyan tartalmak létrehozása, amely közvetlenül válaszol a betegek által feltett kérdésekre.  
  • Optimalizálás kiemelt részletre.  
  • Átgondolt, következetes tartalom létrehozása, amely megfelel a felhasználó keresési szándékának. A lehető legtöbb releváns kérdésre válaszolni egy blogban vagy videóban.  
  • Tartalmak optimalizálása mobilra, hogy azok, akik telefonjukon böngésznek gyorsan megtalálják a keresett válaszokat vagy információkat.  
  • Örökzöld tartalmak közzététele , amely a releváns kulcsszavakat használja a SEO fellendítésére.

3. Összpontosítás a felhasználói élményre

A felhasználói élmény kulcsfontosságú a fogorvosi rendelőkben, mert jelentősen befolyásolhatja a konverziós arányokat.

A webhely megjelenése és működése olyan tényezők, amelyek közvetlenül befolyásolják, hogy szolgáltatásaid és termékeid mennyire érdekesek a potenciális betegek számára. Befolyásolják a foglalás esélyeit is.

Íme néhány tény, amelyek rávilágítanak a pozitív felhasználói élmény megteremtésének fontosságára a fogászati ​​betegek számára:

  • Az emberek 40%-a visszapattan egy olyan webhelyről , amely lassan töltődik be.
  • A felhasználók 94%-a nem bízik a márkában vagy vállalkozásban a webhely kialakítása miatt.
  • Az egyszerű navigáció és a jó minőségű tartalom a két legnagyobb tényező, amely befolyásolja, hogy a felhasználó mennyi időt tölt a webhelyen.

Pontosan mit jelent a jó felhasználói élmény?

A fogászatban ez minőségi szolgáltatást jelent. Ha azonban webhelyéről van szó, a következő tényezők teszik kiemelkedővé webhelyed, és új betegeket vonzanak:

  • Személyre szabott tartalom, amely hasznos a megcélzott betegek számára. Azok a cikkek, amelyek betekintést nyújtanak a fogászati ​​problémák megoldásába, nagyszerű felhasználói élményt nyújtanak.
  • Egyszerű használat. Webhelyed navigációjának intuitívnak kell lennie. A betűtípusokat, a betűméretet és a színeket is optimalizálni kell az olvashatóság biztosítása érdekében.
  • Nagy hangsúlyt kell fektetni a megbízhatóságra. HIPAA megfelelőségi pecsétet, vásárlói ajánlásokat és egyéb tanúsítványok feltüntetése a webhelyen.
  • Chatbotok használata, hogy a meglévő betegek és leendő páciensek azonnali válaszokat kapjanak. Ez növeli a felhasználói élményt és növeli az elköteleződést.
  • Erős linkrendszer létrehozása, amely segít a felhasználóknak hatékonyan navigálni a tartalomban.

Szintén fontos egy GYIK oldal létrehozása, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy könnyen megtalálják a számukra szükséges információkat, beleértve a következőket:

  • Hogyan kell időpontot egyeztetni
  • Elfogadott fizetései formák, egészségpénztárak
  • Kezelési szakterületek

4. A személyre szabás az arany standard a fogászati ​​marketingben

A személyre szabás ma már nem szép, hanem elengedhetetlen a fogászati ​​marketingben, főleg ha sikeres szeretnél lenni.  

A személyre szabás egy adatalapú megközelítés, amely lehetővé teszi, hogy személyre szabottabb ajánlatokat hozz létre a megcélzott páciensek számára. Elégedettebbé teheted őket, és nagyobb valószínűséggel foglalnak időpontot.  

Jelenleg az új fogorvost kereső embereket leginkább a kényelem motiválja.  

Olyan oldalra szeretnének eljutni, amely személyre szabott a tartózkodási helyükön, hogy hozzáférhessenek minden olyan információhoz, amelyre szükségük van a konvertáláshoz, beleértve a következőket:

  • Fiókok vagy társult klinikák a közelben 
  • A szolgáltatások részletes leírása 
  • Promóciók és ajánlatok
  • Egészségpénztárak

Tehát hogyan használhatod fel a személyre szabottságot fogászati ​​marketinged fellendítésére? Íme néhány tipp az induláshoz:

  • Gyűjts össze minél több információt megcélzott és meglévő pácienseidről a webhelylátogatások, a közösségi média elköteleződések, az e-mailek és a felmérések segítségével. Minél jobban megérted, hogy kik ők, mit szeretnének, milyen fájdalmaik vannak, és hogyan akarják megoldani a problémáikat, személyre szabhatod ajánlataid úgy, hogy az megfeleljen nekik.  
  • Csoportosítsd a megcélzott betegeket közös jellemzőik alapján. Ez lehetővé teszi, hogy minden csoporthoz olyan kampányokat hozzunk létre, amelyekre nagyobb valószínűséggel reagálnak.  
  • Ütemterv készítése a tartalomhoz 
  • Személyre szabása a fogászati ​​marketingnek olyan betegprogramok létrehozásával, amelyek lehetővé teszik pácienseid szoros megfigyelését.  
  • Célzott nyitóoldalak létrehozása, amelyek testreszabottak az alapján, hogy mit keres a potenciális páciens. Ha az Invisalign szolgáltatás érdekli, személyre szabhatod az üzenetküldést és az ajánlatot, amely a legjobban megfelel közönségnek.  
  • Az automatizálás segítségével személyre szabott e-maileket küldhetünk.

5. Mesterséges intelligencia, a fogászati ​​marketing fokozása érdekében

Az AI a fogászatban javíthatja a diagnózis pontosságát, a kezelés tervezését és az eredmények előrejelzését.  

A betegellátáson és a fejlett fogászati ​​eljárásokon kívül mesterséges intelligencia is használható a fogorvosi praxis értékesítésének optimalizálására.  

Az AI egyszerűsítheti és optimalizálhatja fogászati ​​marketingkampányokat. Kiküszöböli az emberi hibák kockázatát is, ami azt jelenti, hogy pontosabb eredményeket tud nyújtani.  

Íme, milyen dolgok érhetőek el a fogászati ​​marketingbe integrált mesterséges intelligencia segítségével:

  • A mesterséges intelligencia összeállíthat és létrehozhat tartalmat fogorvosi rendelők számára, majd a megfelelő emberek elé helyezheti a megfelelő platformokon. A vázlat elkészítésétől a teljes körű tartalomstratégia feltérképezéséig az AI technológia automatizálhatja a tartalomgenerálást.  
  • Az AI lehetővé teszi, hogy összetett algoritmusok és adatok alapján magasan célzott hirdetéseket jelenítsen meg a megcélzott betegek előtt.
  • A chatbotok formájában megjelenő mesterséges intelligencia fokozza a páciensek élményét azáltal, hogy lehetőséget ad nekik, hogy segítsenek magukon, és azonnal hozzáférjenek a szükséges információkhoz.  
  • A mesterséges intelligencia mélyreható betekintést nyújt a páciensekbe, ami lehetővé teszi interakcióidnak személyre szabását, és megjósolja az ügyfelek jövőbeli viselkedését.  

Emeld új szintre fogászati ​​marketinged digitális erőforrásokkal!

A City Marketing digitális marketingszakértői a fogászatokkal együttműködve olyan egyedi ​​marketingstratégiát dolgoznak ki, amely praxisod a versenytársak elé helyezi, és új betegeket vonz.  

Kíváncsi vagy, hogy hogyan segíthetnénk a marketing stratégiád bővítésében? Fordulj hozzánk még ma ingyenes konzultációért!

Iratkozz fel hírlevelünkre

További bejegyzések

Szeretnéd Fellendíteni Vállalkozásod?

Lépj Kapcsolatba Velünk!

Lépj kapcsolatba a City Marketing csapatával
popup

Visszahívunk

Add meg az adataidat és 24 órán belül felvesszük Veled a kapcsolatot