hírlevél marketing
Minden vállalkozásnak javára szolgál a a hírlevél marketing
Hírlevél fontossága
A naponta több mint 144 milliárd elküldött e-maillel a hírlevél marketing erőteljesebb, mint valaha. A Citymarketing csapata segít a listák szegmentálásában, a hírlevél megtervezésében, írásában és egy olyan vonzó e-mail marketing stratégia elindításában, amely maximalizálja a levél megnyitási arányt és valódi bevétellé alakítja az érdeklődőket.
Mi az e-mail marketing?
A hírlevél marketing nagyjából az, aminek hangzik – a tömeges vagy célzott e-mailek használata a jelenlegi és leendő ügyfeleknek. Ez a fajta marketing számos formát ölthet, többek között hírleveleket, értékesítési promóciókat, online kuponokat és exkluzív ajánlatokat.
Miért fontos a hírlevél marketing?
Amit kínálunk
Magasan célzott e-mail kampányok
Magas válaszadási aránnyal rendelkező e-mailek tervezése
Célirányos, márkabarát szövegek
Részletes jelentés minden egyes elküldött e-mailről
A hatékony hírlevél kampány elemei
Lista szegmentálás
Az e-mail marketing akkor a leghatékonyabb, ha a célközönségnek küldik. A listaszegmentálással biztosítjuk, hogy az e-mail listájának célzottjai olyan tartalmat kapjanak, amely valóban érdekli őket! Ettől kezdve megnöveli az esélyét, hogy több embert konvertáljon. Csapatunk útmutatást tud nyújtani a feliratkozói lista növeléséhez, valamint a teljesítményre épített stratégiák létrehozásához.
Reszponzív dizájn
Célunk, hogy az e-mail marketing hasznos legyen a végfelhasználó számára. A weboldalakhoz hasonlóan, az e-mail-re feliratkozók is valószínűleg mobileszközökön nézik azt. Ezért a reszponzív e-mail dizájn kulcsfontosságú! Akár felhasználóbarát, szerkeszthető sablonok, akár egyedi kódolású, HTML-designok révén, csapatunk azon dolgozik, hogy az e-mailek minden formában jól nézzenek ki.
Követés és optimalizálás
A megnyitástól az átkattintási arányig folyamatosan nyomon követjük e-mail kampányainak eredményeit. Minden e-mail egyedi betekintést nyújt nekünk abba, hogy közönséged mire reagál, és hol javíthatunk. Az e-mail elküldését követő 24 órán belül meg tudjuk állapítani, hogy teljes sikerrel járt-e, vagy ideje kipróbálni egy másik útvonalat.