hírlevél marketing

Minden vállalkozásnak javára szolgál a a hírlevél marketing

Hírlevél fontossága

A naponta több mint 144 milliárd elküldött e-maillel a hírlevél marketing erőteljesebb, mint valaha. A Citymarketing csapata segít a listák szegmentálásában, a hírlevél megtervezésében, írásában és egy olyan vonzó e-mail marketing stratégia elindításában, amely maximalizálja a levél megnyitási arányt és valódi bevétellé alakítja az érdeklődőket.

Mi az e-mail marketing?

A hírlevél marketing nagyjából az, aminek hangzik – a tömeges vagy célzott e-mailek használata a jelenlegi és leendő ügyfeleknek. Ez a fajta marketing számos formát ölthet, többek között hírleveleket, értékesítési promóciókat, online kuponokat és exkluzív ajánlatokat.

Miért fontos a hírlevél marketing?

Az e-mail marketing a legközvetlenebb kommunikációs vonalat biztosítja a konverzióhoz. Segít új ügyfeleket szerezni, potenciális ügyfelekkel kapcsolatba kerülni, és a meglévő ügyfeleket megtartani. Arról nem is beszélve, hogy átlagosan az e-mail marketing büszkélkedhet az egyik legjobb megtérüléssel az ügyfélkapcsolatok összes formája közül.
Hírlevél

Amit kínálunk

Magasan célzott e-mail kampányok

Magas válaszadási aránnyal rendelkező e-mailek tervezése

Célirányos, márkabarát szövegek

Részletes jelentés minden egyes elküldött e-mailről

A hatékony hírlevél kampány elemei

Lista szegmentálás

Az e-mail marketing akkor a leghatékonyabb, ha a célközönségnek küldik. A listaszegmentálással biztosítjuk, hogy az e-mail listájának célzottjai olyan tartalmat kapjanak, amely valóban érdekli őket! Ettől kezdve megnöveli az esélyét, hogy több embert konvertáljon. Csapatunk útmutatást tud nyújtani a feliratkozói lista növeléséhez, valamint a teljesítményre épített stratégiák létrehozásához.

Reszponzív dizájn

Célunk, hogy az e-mail marketing hasznos legyen a végfelhasználó számára. A weboldalakhoz hasonlóan, az e-mail-re feliratkozók is valószínűleg mobileszközökön nézik azt. Ezért a reszponzív e-mail dizájn kulcsfontosságú! Akár felhasználóbarát, szerkeszthető sablonok, akár egyedi kódolású, HTML-designok révén, csapatunk azon dolgozik, hogy az e-mailek minden formában jól nézzenek ki.

Követés és optimalizálás

A megnyitástól az átkattintási arányig folyamatosan nyomon követjük e-mail kampányainak eredményeit. Minden e-mail egyedi betekintést nyújt nekünk abba, hogy közönséged mire reagál, és hol javíthatunk. Az e-mail elküldését követő 24 órán belül meg tudjuk állapítani, hogy teljes sikerrel járt-e, vagy ideje kipróbálni egy másik útvonalat.

Hatékony hírlevél kampányokat szeretnél?

Itt az ideje, hogy a legtöbbet hozzuk ki a hírlevél adta lehetőségből! Keresd fel csapatunkat, hogy személyre szabott e-mail marketingkampány indításával segítsünk vállalkozásod növekedésében.

üzenj nekünk

popup

Visszahívunk

Add meg az adataidat és 24 órán belül felvesszük Veled a kapcsolatot