instagram hirdetések
Az Instagram segítségével erősítheted az online üzleti jelenlétedet
Instagram fontossága
Az Instagram büszkélkedhet az egyik leggyorsabban növekvő felhasználói bázissal az összes közösségi média platform közül. Mivel közel egymilliárd ember használja a Facebook tulajdonában lévő alkalmazást, továbbá 75%-uk mutat aktivitást egy bejegyzés láttán, ez a médiaóriás mára elengedhetetlenné vált azon vállalkozások számára, melyek online szeretnék márkájukat erősíteni. A Citymarketing-nél az online hirdetési szakértőkből álló csapatunk olyan kampányokat is tervez, valósít meg, illetve követ figyelemmel, amelyek érintik ezt a szerteágazó piacot.
Instagram hirdetések
Egy üzleti Instagram-fiókkal vállalkozásod online jelenlétén túl cselekvésre is inspirálhatod az embereket. Hirdetésekkel elérhetsz még több embert, akik eddig nem ismerték a vállalkozásodat. Az Instagram hirdetések olyan fizetett hirdetések és szponzorált tartalmak, amelyek egy adott felhasználói demográfiai csoport hírfolyamában jelennek meg. Az Instagram-hirdetések meglehetősen sokoldalúak, megjelenhetnek történetek, fotók, videók, carousel-ek és kollekciók formájában.
AZ INSTAGRAM-HIRDETÉSEKBEN REJLŐ LEHETŐSÉGEK FELFEDEZÉSE
Amit kínálunk
Innovatív hirdetési tartalmak, amelyeket az ideális közönség bevonására tervezünk
eredményes költségkeret beállítása
Rendszeres teljesítményjelentések az eredményorientált kampányok érdekében
Egy szakértő, aki VEZETI Az instagram HIRDETÉSI FOLYAMATOKAT
A hatékony Instagram hirdetési kampány elemei
Célok kitűzése
Minden sikeres kampányt a reklám szándéka vezérel. Próbálsz több elköteleződést szerezni? Több lead-et konvertálnál? Növelnéd a márkaismertséget egy adott demográfiai csoportban? Ha tudod, mi a legfontosabb a számodra, optimalizálhatjuk a kampányt a kívánt cél elérése érdekében
Kreativitás
Egy sikeres Instagram hirdetés vonzza a felhasználókat az elköteleződésre. Az Instagram a látványról szól, ezért a fotó- és videótartalom minden hatékony kampány középpontjában áll. Képekkel átadhatjuk a márkaüzenetet, és rövid, lényegre törő hirdetés szövegek segítségével eljuttathatjuk a kívánt üzenetet.
Célközönség kiválasztása
A digitális kampányoknál nagyon fontos, hogy kiket célzunk meg. A hirdetést az adott célközönségre tekintettel kell létrehozni, így olyan tartalmat tudunk testre szabni, amely ezeket a felhasználókat érdekli!
Hirdetési teljesítmény nyomon követése
Az elemzéseink segítenek alaposan átlátni hirdetéseid teljesítményét, így megtudhatod, mi válik be, folyamatosan fejlődés érdekében.